Voetbalplaatjesactie VV Pernis-Plus Noordzij

22 oktober 2019 11:15

Heb jij altijd al je favoriete VV Pernis-speler vereeuwigd willen hebben op een voetbalplaatje?
Dat kan nu werkelijkheid worden!

VV Pernis heeft in samenwerking met Plus Noordzij een geweldige samenwerking opgezet.

Namelijk een voetbalplaatjesactie.
Het is de bedoeling dat we hiervoor al onze spelende leden op de foto zetten.
We gaan ervan uit dat iedereen hiermee akkoord gaat, maar om hier zeker van te zijn hebben we uw handtekening nodig inzake de AVG-wetgeving en het zogenaamde portretrecht.
Leden die 16 jaar en ouder zijn, moeten zelf hun handtekening voor akkoord zetten. Een ouder of verzorger dient te tekenen voor iedereen die jonger is.

Van de gemaakte foto’s worden stickers gemaakt, van een aantal leden wordt de foto ook gebruikt om er een prachtige poster van te maken voor de aankleding van de supermarkt en de voetbalkantine en voor eventuele andere promotionele doeleinden in bijvoorbeeld de lokale media.
Voor deze drie mogelijkheden zet u dus uw handtekening!
De gemaakte foto’s worden NIET voor andere doeleinden gebruikt.

We hopen als bestuur dat u uw medewerking hieraan verleent, zodat we na afloop kunnen zeggen dat we ons als vereniging naar buiten toe op een hele positieve wijze hebben gepresenteerd.

Zeer binnenkort ontvangen de leiders van de huidige teams bericht over het hoe en wanneer.

De foto’s zullen op zaterdag 2 en 9 november worden gemaakt.
De actie zelf zal in februari van het jaar 2020 worden gestart.