Vrijwilligersavond 9 november 2019

27 oktober 2019 10:45

VV Pernis kan niet bestaan zonder vrijwilligers die zich dag in dag uit inzetten voor hun club. Het werk dat alle vrijwilligers (achter de schermen) verzetten om de vereniging draaiende te houden zorgt ervoor dat we nog steeds bestaan.

Daarom willen we op zaterdag 9 november alle vrijwilligers in het zonnetje zetten tijdens onze jaarlijkse vrijwilligersavond.

Alle barmannen en –vrouwen, keukenmedewerk(st)ers, bestuursleden, commissieleden, elftalbegeleiders, gastheren- en vrouwen, teamleiders, grensrechters, lijnentrekkers, masseurs, materiaalmannen, mensen van de werkploeg, penningmeesters, scheidsrechters, schoonmakers, secretarissen, terreinknechten, toernooicoördinatoren, activiteitencoördinatoren, organisatoren van de Ladies Day, organisatoren van het sportweekend, trainers, verzorgers, voorzitters, wasdames, webmasters, wedstrijdcoördinatoren en alle andere vrijwilligers die we zijn vergeten te noemen:

Bedankt voor jullie inzet!

Wij nodigen jullie graag uit op zaterdag 9 november voor een hapje, drankje, muziek én om de officiële opening van de aanbouw bij te wonen.
Vanaf 19.30 zijn jullie van harte welkom!

Wil je op deze avond aanwezig zijn?
Vul dan a.u.b. even het inschrijfformulier in zodat wij weten op hoeveel mensen wij kunnen rekenen.