Belangrijk bericht voor alle JO-12 en JO-13 spelers en speelsters

9 augustus 2019 8:30

Voor alle spelers en speelsters die komend seizoen voor het eerst in de JO-12 of JO-13 gaan spelen moet een digitale spelerskaart aangemaakt worden.

Op deze spelerskaart moet een pasfoto komen anders is deze niet geldig.

Hierbij verzoeken wij de spelers die komend seizoen voor het eerst in de JO-12 of JO-13 gaan spelen ( de indelingen vindt U elders op de site ), om zsm een pasfoto in te leveren.

De pasfoto kan gemaild worden naar [email protected]

De kinderen die afgelopen seizoen al in de JO-13 speelden hebben al een digitale spelerspas en hoeven dus geen pasfoto meer in te leveren.

Zonder pasfoto kunnen we geen spelerspas aanmaken en zonder spelerspas kan er niet aan wedstrijden worden deelgenomen omdat we de spelers dan niet op het wedstrijdformulier op kunnen voeren.

Alvast bedankt voor de medewerking.

Met vriendelijke groet,

Jeugdcommissie vv Pernis