JO15-01 wint KNVB beker!!!!

4 juni 2019 18:30

1 juni was het dan zover, de grote bekerfinale tegen UVS uit Leiden. De finale bereiken is al een TOP prestatie daarom werd er door de vereniging passend vervoer geregeld en dus vertrok het team en aanhang met de Sparta bus richting wedstrijd op neutraal terrein.

Een sportieve wedstrijd waarin we in de 1e helft op een 1-0 voorsprong kwamen, de spanning was toch voelbaar bij een ieder, het was dus mogelijk…….. maar halverwege de 2e helft helaas een tegendoelpunt. Eindstand 1-1 dus penalty’s

Over de penaltyreeks zullen we het maar niet te lang hebben want daar ging bij de arbiters nogal wat mis. Maar het uiteindelijke eindresultaat is helemaal geweldig!

De KNVB beker mee naar Pernis!!!!

Klasse jongens, helemaal geweldig wat jullie samen met André en Lennard hebben gepresteerd!