JO15-1 naar bekerfinale!!

8 mei 2019 10:30

Afgelopen zaterdag werd er tijdens de halve finale in Lopik gestreden tegen v.v. Cabauw. Ondanks de buien, hagel en véél wind betraden de mannen vol strijdlust het veld en boden goed tegenstand tegen een vooral fysiek veel sterker ogend team.

Met een ruststand van 1-3 was er een licht gevoel dat het zou móeten kunnen maar ze kregen de wind wel tégen in de 2e helft wat v.v. Cabauw wel goed van pas kwam. Verdedigen is wat met man en macht werd gedaan en er werd zelfs nog een enkele kans gecreëerd welke helaas niet werd verzilverd. V.v. Cabauw wist wel een kans te verzilveren waardoor de spanning aardig opliep. Toch niet weer penalty’s zoals in de kwartfinale?? Het was dan ook een flinke ontlading toen de, prima fluitende, arbiter het laatste fluitsignaal liet horen bij de eindstand van 2-3. Yeahhh de finale bereikt!!

Inmiddels is bekend dat de finale op 1 juni wordt gespeeld tegen UVS uit Leiden.
Aanvang wedstrijd 11.45 uur op Sportpark de Bongerd in Barendrecht, neutraal terrein.
Nu al een TOP prestatie maar nu de laatste wedstrijd is behaald dan gaan we er toch met z’n allen voor!? Dus supporters kom achter óns team staan en kom ze aanmoedigen op 1 juni!!