Feestweek VV Pernis juni 2019

4 april 2019 12:15

Zoals de meesten al wel hebben vernomen, wordt er momenteel door een groep vrijwilligers heel hard gewerkt aan de organisatie van de Feestweek, die zal plaatsvinden van 18 t/m 23 juni 2019.

De afgelopen maanden zijn we als organisatie druk bezig geweest met het zoeken en boeken van de beste activiteiten, acts en materialen om er een onvergetelijk feest van te kunnen maken.

We gaan het 9e levensjaar in van van deze mooie fusieclub, en wat leeft ze momenteel zeg! Van de jeugd tot en met de veteranen, iedereen sport er nog steeds met veel plezier.

Bovendien staan er, naast de betrouwbare vrijwilligers, vanuit alle geledingen ieder jaar weer nieuwe vrijwilligers op om de club draaiende te houden. Van mensen achter de bar en in de keuken, tot de begeleiding van de jeugd en de verschillende commissies.
Ook wordt er al geruime tijd volop gebruik gemaakt van het prettige kunstgrasveld, inmiddels onmisbaar omdat er het hele jaar op gesport en gespeeld wordt.
En wat te denken van de toekomstige uitbreiding van de kantine, extra kleedkamers, multifunctionele ruimte of het te verwachten beachcourt.

Dit zijn allemaal fantastische redenen om het bestaan van deze prachtige vereniging te vieren. En dat gaan we dus ook samen doen, een hele week lang!
Wij nodigen dan ook iedereen uit voor de Feestweek VV Pernis, ongeacht of je lid bent of niet, om dit samen met ons te vieren.

Zoals je van een maatschappelijk georiënteerde club mag verwachten, beginnen we de week op dinsdag met een sportieve activiteit waarvan de opbrengst naar een goed doel zal gaan.
Op de woensdagavond zullen onze sponsoren uitbundig bedankt worden met een besloten avond.
Vanaf donderdag wordt het echt feest!
Donderdag-, vrijdag- en zaterdagavond zullen worden gevuld met muziek, eten en drinken.
Een heus foodcourt zal u te wachten staan op het terrein voor de feesttent zodat er iedere dag al vanaf 17:00 uur (en op zaterdag al vanaf 12:00 uur!) met elkaar genoten kan worden.

Uiteraard denken we aan alle leeftijden.
Daarom zal op vrijdag een speciale dag voor senioren plaatsvinden met verschillende activiteiten en zaterdag gaan we ervoor zorgen dat de jeugd een onvergetelijke dag zal beleven.

De feestavonden op donderdag en zaterdag zijn vanaf 18 jaar, dit in verband met de horeca wetgeving, maar we snappen ook heel goed dat de jeugd vanaf 14 jaar ook graag met elkaar en hun ouders een avondje willen feesten.
Hier hebben we de vrijdag avond voor gekozen.
Een avond dus voor jong en oud!

Op zondag zal de week worden afgesloten met een gratis toegankelijk event van de kerk.

We hopen dat we er met z’n allen in juni een onvergetelijk feest van kunnen maken!

Hou de website en de Facebookpagina in de gaten voor meer informatie over ticketverkoop en activiteiten van de Feestweek.

De ticketverkoop is gestart. Klik hier om naar de ticketshop te gaan.