Rianne van der Horst overleden

26 maart 2019 15:30

Gisteravond is Rianne van der Horst, echtgenoot van Cor (leider 1e elftal) en moeder van Tessa, Stef en Anouk na een slopende ziekte overleden.

Rianne was tot op het laatst betrokken bij onze club, waarvoor zij o.a. lid was van een activiteitencommissie van de jeugd.

De afscheidsplechtigheid wordt gehouden zaterdag 30 maart a.s. in de Hervormde kerk te Pernis, voorafgaand is vanaf 10.00 uur gelegenheid tot condoleren. (zie rouwkaart hieronder)

Cor en zijn gezin, de verdere familie en allen die rouwen om dit verlies wensen wij innerlijke kracht en omringende steun.

v.v. Pernis