vv Pernis zakt verder weg

13 november 2011 9:00

vv Pernis 1 heeft zaterdag 12-11-2011 met 3-1 verloren bij v Rhoon.

In de eerste helft waren beide ploegen aan elkaar gewaagd. vv Pernis had meer balbezit en een veld overwicht zonder echt grote kansen af te dwingen.

In de tweede ging het mis voor de formatie van Rene Verhagen. Het niveau van de wedstrijd zakte weg en door persoonlijke fouten ging de ploeg uiteindelijk met 3-1 ten onder.

Door de nederlaag zakt de formatie steeds verder op de ranglijst en komt er op elke wedstrijd steeds meer druk te staan. De ploeg uit vv Pernis heeft zich onnodig in de situatie gebracht. Volgende week speelt vv Pernis thuis tegen Rozenburg.

De foto’s zijn weer gemaakt door Ineke van  Aalst. http://www.inekevanaalst.mijnalbums.nl/ op de 2e pagina (volgende albums)   Inlogcode: vvpernis