Niet doorgaan bekerwedstrijden

24 augustus 2018 8:30

Zoals waarschijnlijk iedereen weet kunnen we door de droogte van afgelopen periode ( nog ) geen gebruik maken van onze grasvelden.
Dit betekent dat we alleen ons kunstgrasveld ter beschikking hebben voor de komende bekerwedstrijden. Helaas kunnen daar niet alle wedstrijden op gespeeld worden.
We hebben dus moeten beslissen om een aantal wedstrijden af te gelasten.

Om de pijn zo eerlijk mogelijk te verdelen hebben we gekozen om ieder team in ieder geval 1 bekerwedstrijd thuis te laten spelen.

Dit betekent dat de wedstrijden van de hieronder genoemde teams helaas niet doorgaan.

Zaterdag 1 september:
JO15-2

JO17-2

JO17-1

VE1

Zaterdag 8 september:

JO11-2

Zaterdag 15 september:

JO11-1

JO11-3

MO15-1

VR1

5e

We hopen dat we deze wedstrijden later alsnog kunnen spelen.

Verder hopen we op begrip van een ieder voor deze vervelende maatregel maar helaas kunnen we op dit moment niet anders.

Bestuur vv Pernis