Inschrijven Sportweekend 2.0 editie 2018

23 februari 2018 12:00

De organisatie van het Sportweekend 2.0 is weer druk bezig met de voorbereidingen voor het Sportweekend 2.0 van dit jaar voor de mini F tot en met de D elftallen.

Vorig jaar was het Sportweekend ook weer een succes.
Er waren wat nieuwe spellen ingebracht, we hebben mooi weer gehad en er was veel plezier terug te zien bij zowel de kinderen als bij de vrijwilligers!

Deelnemers
Omdat wij als groep het erg leuk vinden om het Sportweekend 2.0 te kunnen organiseren, zal het ook dit jaar zeker weer plaatsvinden.
Hieronder staat informatie over het Sportweekend 2.0 2018;
Om deel te kunnen nemen aan het Sportweekend 2.0, moet je je inschrijven.
Zo weten wij op hoeveel kinderen wij kunnen rekenen. Daarvoor is de volgende informatie van belang:

• Het Sportweekend 2.0 vindt plaats op donderdag 10 mei en vrijdag 11 mei . Houd er rekening mee dat het op donderdag 10 mei Hemelvaartsdag is!
  • Is voor de JO-7 tot JO-13 voorheen de mini F tot en met de D elftallen
  • Het Sportweekend 2.0 is dus 2 dagen, dat houdt in dat er weer een overnachting zal plaatsvinden op de voetbalvereniging.
  • De inschrijvingen voor deelname aan het Sportweekend 2.0 gaan a.s. Donderdag 11 januari open en sluiten op zondag 1 april! Inschrijven kan op de website: www.hetsportweekend.nl

Vrijwilligers
Vorig jaar hebben weer veel vrijwilligers zich ingeschreven om te helpen bij het Sportweekend 2.0.
Daar waren wij ontzettend blij mee, want zonder vrijwilligers kan het Sportweekend 2.0 niet plaatsvinden.
Uiteraard zijn wij ook voor aankomend Sportweekend 2.0 weer op zoek naar vrijwilligers om het ook dit jaar wederom tot een succes te maken.
Het Sportweekend 2.0 vindt plaats op donderdag 10 mei en vrijdag 11 mei.

De inschrijvingen voor de vrijwilligers gaan ook a.s. Donderdag 11 januari open en sluiten ook op zondag 1 april. Inschrijven kan op de website: www.hetsportweekend.nl
Let op; de kinderen blijven van donderdag op vrijdag slapen, wij hebben dan ook een aantal vrijwilligers nodig.

Als organisatie zijn wij ook dit jaar weer erg enthousiast om het Sportweekend 2.0 aan jullie aan te bieden en we hopen dat jullie ook dit jaar weer heel erg enthousiast zijn!

Organisatie Sportweekend 2.0