Voor alle leden en ouders van jeugdleden

3 oktober 2017 19:15

De competitie is weer gestart. De elftallen trainen weer en spelen de wedstrijden. Vanzelfsprekend toch ?

Niets is minder waar. Om alles in goede banen te leiden wordt er achter de schermen bergen werk verzet. Het terrein, de kantine, de kleedkamers, etc... alles is in orde dankzij de inzet van veel vrijwilligers.

Maar aan vrijwilligers is er altijd een tekort, daarom heeft vv Pernis ook een vrijwilligersbeleid waarin leden en ouders van jeugdleden verzocht worden om vrijwilligerswerk te doen.

Vanaf 1 november zal er dan ook een rooster worden opgesteld waarin alle elftallen verzocht wordt om 2 vrijwilligers te leveren voor de ondersteuning van de bar- en keukendiensten op een deel van de zaterdag.

Aangezien we ongeveer 20 elftallen hebben komt elk elftal 2x per jaar aan de beurt.

Het bestuur hoopt dat elk elftal zijn steentje zal bijdragen. Tenslotte doen we het MET elkaar VOOR elkaar. Laten we vooral zien waarin vv Pernis groot kan zijn.