VV Pernis gaat internationaal

11 september 2017 12:30

Van donderdag 21 t/m zondag 24 september zullen 2 Zweedse jeugdteams op onze club verblijven.
Deze teams bestaan uit jongens van ongeveer 12 jaar en zijn van de Näset SK.

Via Leon Kuil ( oud Pernisser en bij velen van jullie wel bekend ) die al vele jaren in Zweden woont, hebben we het verzoek gekregen of wij iets konden betekenen als zij een weekend naar Nederland zouden komen.
Als vv Pernis hebben we hier positief op gereageerd en hebben Leon laten weten dat ze van harte welkom zijn.

We zullen de tenten van het sportweekend voor ze neerzetten zodat de slaapplaats in ieder geval geregeld is.
Daarnaast zullen ze omdat ze er een soort trainingsweekend van maken overdags gebruik maken van ons kunstgrasveld.
De maaltijden zullen ze in onze kantine nuttigen.

Op de vrijdagavond zullen we onderlinge wedstrijden tegen elkaar spelen wat voor onze D-tjes dus een heuse interland zal zijn.
Het zou leuk zijn als er deze avond een hoop leden bij deze wedstrijden aanwezig zouden zijn.

Het zal dus in deze periode wat drukker dan normaal zijn op ons complex. Hierbij een verzoek aan een ieder om hier even soepel mee om te gaan.
Zodra er meer te melden is zullen we dat zeker doen.

Jeugdcommissie vv Pernis