Overlijdensbericht Lien Bijl + rouwkaart

30 juni 2017 11:30

Afgelopen woensdag bereikte ons het trieste bericht, dat mevrouw Lien Bijl is overleden.
Lien is bij de vereniging sowieso bekend als de moeder en oma van, en ook als de partner van Daan Poortman.

Lien heeft een leven gehad met ups en downs, maar wist zichzelf goed staande te houden.
Het was een sterke vrouw met een duidelijke mening. Helaas waren de laatste jaren niet de makkelijkste, o.a. met het overlijden van haar moeder en Daan.
Ze kon wel altijd terugvallen op de hulp van haar kinderen, ondanks dat ze liever zelf haar boontjes dopte.

Op verschillende fronten heeft Lien zich ingezet voor de maatschappij, zo ook bij de voetbalvereniging.
Zij heeft daar nog een periode vrijwilligerswerk gedaan door de was te doen.

De familie Bijl verliest een zeer aimabel mens en een belangrijke schakel binnen de familie.
Wij wensen de familie Bijl dan ook alle sterkte, elkaars hulp en liefde toe in deze moeilijke periode.

Bestuur v.v. Pernis

Klik hier voor de rouwkaart