Winnaar sportiviteitsprijs 2016/2017

26 mei 2017 9:00

Onze vereniging reikt binnen de jeugdafdeling inmiddels al enkele jaren een sportiviteitsprijs uit. Bij elke wedstrijd beoordelen scheidsrechters hoe sportief de kinderen zich gedragen.
Ook voor het gedrag van leiders en ouders worden punten gegeven.

Aan het einde van het seizoen worden de punten dan bij elkaar opgeteld en komt er een winnaar uit de bus.
Deze winnaar krijgt een geldbedrag waar het team dan met elkaar iets leuks mee kan gaan doen.

Dit seizoen is de JO11-2 de winnaar geworden!
Volgens de eerste berichten willen ze van het geld gaan lasergamen!

Jongens en meisjes en natuurlijk ook leiders/trainers van de JO11-2 nogmaals van harte gefeliciteerd en veel plezier bij het lasergamen!!!

Jeugdcommissie vv Pernis

Winnaar sportiviteitsprijs 2016/2017