Vrijwilligersavond

2 oktober 2017 10:15

Jaarlijks vindt de vrijwilligersavond plaats aan het eind van het voetbalseizoen.

Dit jaar wijken we af van deze traditie en vindt de vrijwilligersavond plaats op zaterdag 14 oktober 2017.

Wijj als bestuur willen alle vrijwilligers op deze avond bedanken voor alle inspanningen die ervoor zorgden dat vv Pernis de vereniging is waar we trots op kunnen zijn.

Uiteraard hopen we alle vrijwilligers te mogen begroeten tijdens de feestavond op 14 oktober 2017.
Je bent vanaf 19.30 van harte welkom voor een hapje, drankje en een optreden van zanger Rick.

Het inschrijfformulier staat vanaf vandaag online.

Klik hier om je in te schrijven