Verrassingsetentje do 18 mei a.s.

12 mei 2017 11:45

Op donderdag 18 mei a.s. na afloop van de training van de selectie zal er een inmiddels traditie geworden etentje verzorgd worden door de kanjers Henk en Bart die elke donderdag al volledig vrijwillig voor de leden een hapje verzorgen en nu nog eens extra uit zullen pakken.

Laten we Henk en Bart onze waardering blijken voor deze wekelijkse verrassingen door voltallig aanwezig te zijn.

We verwachten jullie allemaal op donderdag 18 mei , dus geblesseerd of niet , trainend of niet trainend laten we er met zijn allen zijn!