vv Pernis 1 geeft zege uit handen

30 oktober 2011 21:00

vv Pernis 1 leek gisteren met 3 punten naar huis terug te keren maar kreeg in de 92ste minuut een discutabele strafschop tegen waardoor 's Gravendeel op gelijke hoogte kwam.

In een slechte wedstrijd was vv Pernis de bovenliggende partij maar ondanks dit maken de supporters van vv Pernis zich toch licht zorgen om de ploeg, waar het in het begin van het seizoen goed en verzorgd voetbal speelde oogt de ploeg nu erg onrustig en lijkt het te zoeken naar het juiste ritme en de juiste balans.

Ondanks dit was vv Pernis de betere ploeg in 's Gravendeel maar het verzuimde een ruime afstand te nemen van 's Gravendeel. vv Pernis kwam pas in de 78e minuut op voorsprong door Nasser Abdalla, 0-1.

Na deze treffer kregen de Pernissers nog een aantal goede kansen om de wedstrijd te beslissen maar deze werden niet benut waardoor de 0-1 op het scorebord bleef staan.

De wedstrijd stond zeker ook in het teken van het ruwe spel van 's Gravendeel, zo moesten de Pernissers Orlando Neves en Randy Evora geblesseerd door een overtreding het veld verlaten. De grootste zorg ging uit naar Randy, na onderzoek wees uit dat de bezorgdheid terecht was want er is een breuk geconstateerd in het kuitbeen van Randy. Hoe lang Randy buitenspel staat is nog niet duidelijk.

In de 92ste minuut sloeg het noodlot voor vv Pernis toe. In eerste instantie kreeg 's Gravendeel een vrije trap wat geen vrije trap was en tot overmaat van ramp kreeg 's Gravendeel uit deze vrije trap ook nog een een discutabele strafschop waardoor het (onvderdiend) naast vv Pernis kwam, 1-1.

De foto’s zijn weer gemaakt door Ineke van Aalst. http://www.inekevanaalst.mijnalbums.nl/  op de 2e pagina (volgende albums)   Inlogcode: vvpernis

Volgende week ontvangt vv Pernis Zuidland en zal proberen weer eens een driepunten te pakken want de ploeg uit Pernis heeft de punten hard nodig.