Ineke Bijl overleden

9 april 2017 13:15

Overlijden Ineke Bijl-de Man (de moeder van Sjaak en Jantine).

Ineke Bijl is, na een zeer kort en hevig ziekbed, zaterdagmorgen 8 april rustig overleden in het Ikazia Ziekenhuis.
Zij woonde met haar man in de Overhandstraat no. 30.

De afscheidsdienst zal worden gehouden op donderdag 13 april om 11.00 uur in gebouw De Heuvel, Ring 322.
Aansluitend zal omstreeks 12.00 uur de begrafenis plaatsvinden op de algemene begraafplaats Pernis.
Na afloop van de begrafenis is er gelegenheid tot condoleren in gebouw De Heuvel.

Het bestuur van vv Pernis wenst de familie en vrienden veel kracht en sterkte om dit verlies te kunnen dragen.