Free Style Clinic van Soufiane Touzani een groot succes

16 november 2011 21:45

Woensdag 16 november 2011 heeft balvirtuoos Soufiane Touzani een Free Style Clinic gegeven bij vv Pernis. De clinic werd een groot succes.

De show werd geopend met een baloptreden. Alles kunsten en hoogstandjes werden door Touzani uit de hoge hoed getoverd. De jeugdleden en aanwezige keken met interesse en verbazing naar de kunsten van Touzani, tijdens het optreden moesten regelmatig mensen hun wenkbrauwen fronsen waarna er werd gezegd "hoe kan dit nou " of "dat kan helemaal niet".

Na het baloptreden mochten een aantal jeugdleden het opnemen tegen Touzani in een één tegen één panna duel. In het duel was er één regel van kracht, als je een panna kreeg moest je het panna veldje verlaten. De jeugdleden die het probeerde kwamen bedrogen uit en moest allemaal het panna veld verlaten en helaas wist geen van de jeugleden een panna uit te delen aan Touzani.

Soufiane Touzani takteerden de jeugdleden van Pernis na het actieve gedeelte nog op een live optreden. Het nummer wat werd gezongen was "Super Helden". Dit nummer werd vol enthousiasme meegezongen. Na het optreden werd de kennis van onze jeugdspelers nog getest met een voetbalquiz.

Als afsluiting hielt Soufiane Touzani nog een handtekeningen en fotosessie waarna de kinderen met een voldaan gevoel richting huis gingen.

Via deze weg willen wij Soufiane Touzani bedanken voor de leuke en leerzame clinic maar zeker ook Masita en sportshop Chabot. De Free Style clinic is namelijk aangeboden door Masita en Sportshop Chabot.

Van de show zijn foto's gemaakt door Ineke van Aalst, http://www.mijnalbum.nl/Album=R6XKKKKH . Indien mensen nog andere foto's of filmpjes hebben dan kunt u deze sturen naar [email protected]. Deze foto's en/of filmpjes zullen dan ook op de website worden gezet.