Opbrengst grote clubactie

13 december 2016 20:15

De grote clubactie heeft het mooie bedrag van € 2760 opgebracht. Dankzij een hoop enthousiaste ( jeugd ) leden hebben we dit mooie resultaat kunnen boeken.
Het bedrag had nog een flink stuk hoger uit kunnen vallen als iedereen hier een klein beetje zijn of haar best voor had gedaan.

Elk jaar worden er een hoop activiteiten bij de jeugd gefinancierd van de opbrengst van de grote clubactie, en dus hopen we ook dat iedereen hier zijn best voor doet.

Hierbij willen we iedereen bedanken die hier zijn of haar steentje aan heeft bijgedragen.

Een speciaal woord van dank aan de dames van de activiteiten-commissie.

Zonder jullie enthousiasme hadden we dit zeker niet behaald!

BEDANKT ALLEMAAL!

Jeugdcommissie vv Pernis