Dragen van de nieuwe jassen

23 november 2016 12:30

Helaas hebben wij moeten constateren dat de nieuwe jassen die reeds uitgegeven zijn zelfs naar school worden gedragen :(
Hierbij dus nogmaals de regel omtrent het gebruik van de jas.

Deze jas wordt gedragen van en naar wedstrijden welke gespeeld worden voor v.v. Pernis.
Daarbuiten is het niet toegestaan deze jas te dragen.

Een ieder heeft straks dus een jas én tas in bruikleen van de vereniging.
Dat betekent dat deze zaken dus eigendom van de vereniging zijn en behoren volgens de regels gebruikt en gedragen te worden.
Bij schade aan deze zaken door onjuist gebruik is de vereniging genoodzaakt deze kosten te verhalen op het betreffende lid.

Wij gaan ervan uit dat het vanaf nu weer duidelijk is voor een ieder en wij niet tot andere maatregelen over hoeven te gaan.

De Kledingcommissie