Gezocht: Een leider/trainer voor de meisjes C!

8 november 2016 19:30

Nog steeds zijn we hard op zoek naar begeleiding voor ons meisjes C-zevental. Op dit moment is dit het enige team binnen de vereniging waar we nog steeds geen vaste trainer/leider voor hebben en dat kan natuurlijk niet!

Ook dit team wil graag aan de slag met een vaste trainer. Inmiddels hebben 2 moeders zich beschikbaar gesteld om de meisjes bij wedstrijden te begeleiden maar een trainer hebben we helaas nog niet gevonden.

Wie kan zich 2 uurtjes per week ( maandagavond en donderdagavond ) vrij maken om met deze enthousiaste meiden aan de slag te gaan?

Informatie of aanmelden kan bij Adrie Koert ( 06-10160361 ) of Jolanda van Kampen ( 06-21344905 ).