Uitslag voetbalpoule 22 oktober

23 oktober 2011 21:30

Dit keer betrof het de wedstrijde Ajax-Feyenoord

Cees Moret is de overduidelijke winnaar geworden van de open poule van dit weekend, maar liefst 38 deelenemers probeerden de rust en eindstand goed te voorspellen even leek het erop dat Kees Boender de pot zou uithalen met 0-0 en 0-1, maar Vertonghen gooide roet in het Rotterdamse eten . Moret, onze rondbuikige vrijwilliger, keukenprins (es) ging aan de haal met 0-0 en 1-1 en zodoende enige winnaar haalde als enige de  pot binnen. Zaterdag gaan we weer verder met de reguliere pool , met oa Gravendeel - vv Pernis, donderdag liggen ze er weer, zou Cees ook invullen?