Dringende Oproep – Trainer/Begeleider Meisjes onder 15

7 september 2016 8:15

Vol goede moed is iedereen aan het nieuwe voetbalseizoen begonnen en ook de meisjes zijn dit jaar van plan om te laten zien wat zij in hun mars hebben.
Helaas is er echter één probleem voor de MO15 (Meisjes C): er is namelijk niemand die deze sportieve meiden wil trainen en/of begeleiden, zodat het voetbalplezier (nog) niet volledig tot bloeien komt deze eerste dagen van het seizoen.

Daarom een dringende oproep aan alle ouders, vrijwilligers of iedereen die deze meisjes ook een spetterend voetbalseizoen gunt:

Wij zoeken met spoed begeleiding voor de dinsdag- en donderdagavonden van 18.00 tot 19.00 om de Meisjes Onder 15 te trainen en voor de zaterdag om het team bij te staan tijdens de wedstrijden.

Geïnteresseerd?
Neem contact op met: