Koopavond(en) speciaal voor leden van v.v. Pernis

5 augustus 2016 18:15

Zoals al eerder op de website werd vermeld, kunnen de jeugdspelers van v.v. Pernis in augustus bij SPORT2000 in Hoogvliet (aan de Binnenban) jassen gaan passen. Wanneer je gaat passen, moet je aangeven dat je lid bent van v.v. Pernis en dat je langskomt om te passen.

De SPORT2000-medewerk(st)er zal hierbij assisteren en om je naam vragen.
Dit laatste is nodig om te kunnen bijhouden wie wel en wie niet is geweest en tevens om de juiste bestelling (maatvoering) te kunnen doen.

Daarnaast kunnen natuurlijk eventueel andere benodigdheden (trainingsartikelen, scheenbeschermers e.d.) worden gekocht.
Als lid van v.v. Pernis krijgt u automatisch 10% korting.
Op de speciale koopavonden (genoemd in de flyer op de website) krijgen leden van v.v. Pernis 20% korting.

Koopavonden