Nieuwe kledinglijn / nieuw merk

28 juli 2016 22:00

Vanaf dit komende seizoen (2016/2017) gaat v.v. Pernis in stappen gefaseerd over van Quick naar Hummel.
Bij de overstap wordt samengewerkt met SPORT2000 uit Hoogvliet (aan de Binnenban).
De totale overstap zal (naar verwachting) twee seizoenen in beslag nemen.

In die periode zullen de wedstrijdtenues worden vervangen; dit geldt bij de jeugdteams ook voor de jassen en de tassen. Voor zowel de wedstrijdkleding als de jassen en tassen is gekozen voor een vaste kledinglijn binnen de collectie van Hummel.

Gezien de korte voorbereidingsperiode zullen de nieuw aangeschafte tenues waarschijnlijk niet op de eerste wedstrijddagen aanwezig zijn.
Dat komt, omdat het shirt apart moet worden ontworpen en gemaakt; dit vergt circa twee maanden.

Met betrekking tot de jassen zal u(w kind) gevraagd worden deze te gaan passen bij SPORT2000 in Hoogvliet; vanaf het tweede deel van augustus is dat mogelijk.
U(w kind) moet dan aangeven dat hij/zij lid is van v.v. Pernis en dat hij/zij komt om de jassen te passen.
De SPORT2000-medewerk(st)er zal hierbij assisteren en om de naam van u(w kind) vragen.
Dit laatste is nodig om te kunnen bijhouden wie wel en wie niet is geweest en tevens om de juiste bestelling (maatvoering) te kunnen doen.

Daarnaast kunt u daar eventueel andere benodigdheden (trainingsartikelen e.d.) kopen. Als u aangeeft lid te zijn van v.v. Pernis, krijgt u automatisch 10% korting.

SPORT2000 zal eind augustus enkele malen een koopavond organiseren in de winkel aan de Binnenban, waarbij u als lid van v.v. Pernis 20% korting kunt krijgen.

Nadere informatie volgt (via de website).