Nieuws vanuit de bestuurskamer

12 juli 2016 20:30

In deze periode valt veel te melden op diverse gebieden. Hieronder volgt een korte samenvatting van de meest in het oog springende zaken, die u als lid van v.v. Pernis nu en in de toekomst aangaan en/of wellicht gaan opvallen.

Kleding
Met ingang van het nieuwe seizoen (2016/2017) hebben we afscheid genomen van Quick als kledingleverancier.
De nieuwe kledingleverancier is Hummel met als tussenpersoon Sport2000 aan de Binnenban in Hoogvliet.
De komende twee seizoenen zal geleidelijk vervanging van de kleding gaan plaatsvinden.

Complex
Het afgelopen jaar hebben veel gesprekken plaatsgevonden met diverse partners, waaronder de gemeentelijke instanties.
Insteek hierbij was de vitaliteit van de vereniging en wat nodig is om op een goede en gezonde manier te kunnen blijven voortbestaan als vereniging. Steeds meer werd de noodzaak van een betere accommodatie ingezien.
Vooralsnog heeft de gemeente laten weten ruimte te hebben gevonden op de begroting van 2017 om v.v. Pernis te kunnen verblijden met een kunstgrasveld en een aantal nieuwe kleedkamers.
In november moet de raad van de gemeente Rotterdam nog wel formeel instemmen met de voorgenomen plannen. Wij zijn de gemeente en de (plaatselijke) politiek veel dank verschuldigd voor de ondersteuning van onze verzoeken.

Onlangs is een Buitengewone Algemene Ledenvergadering gehouden (27 juni jl.).
Op deze vergadering is in het kader van (financiële) vitaliteit door de leden (op voorstel van het bestuur) gekozen voor het verhogen van de contributie.
De verhoging bedraagt € 20 per kalenderjaar en gaat dit seizoen in (2016/2017).