Geslaagde jeugdtoernooien, dank hiervoor!

30 juni 2016 20:45

Zoals bekend hebben wij in mei j.l. sinds jaren weer thuis toernooien op onze vereniging kunnen organiseren en we kunnen melden dat dit een succes is geweest!
Wij hebben vele complimenten mogen ontvangen en de vraag van bezoekende verenigingen of ze volgend jaar wederom uitgenodigd kunnen worden.

We staan als vereniging dus weer op de kaart en dat klinkt goed toch?
Hier zijn wij natuurlijk trots op maar dit alles had ons niet gelukt zonder de hulp van de vele vrijwilligers en sponsoren.

Wij willen hierbij dan ook de sponsoren, Ton, scheidsrechters, bar en keukenmedewerkers, dames bij de loterijkraam, jeugdleden bij de snelheidsmeter en alle overige vrijwilligers die op welke manier dan ook hun bijdrage hebben geleverd aan deze toernooien heel erg bedanken.

Wij hopen natuurlijk dat we volgend jaar weer een beroep op jullie kunnen doen :)

Mary, Marieke en Renate

Toernooicommissie vv Pernis