Rinus van der Ent

27 juni 2016 19:45

Zoals bekend heeft Rinus in december 2015 een ernstig bedrijfsongeval gehad, waardoor zijn onderbeen werd verbrijzeld.
Dankzij veel operaties was hij aan het revalideren waardoor hij in mei een bezoekje aan onze club kon afleggen.
Helaas kwam hij tijdens dit bezoek ongelukkig ten val en brak hij zijn bovenbeen.

Verleden week kreeg hij, tegen zijn verwachting in, te horen dat hij nog minstens twee maanden zijn benen niet mag belasten en daardoor aangewezen blijft op zijn bed en rolstoel.

Door de duur van zijn opname en zijn kleine familie- en kennissenkring wordt een bezoekje en/of een teken van medeleven van harte aanbevolen.

Adres:
Intermezzo Zuid,