Man of the Match Eindklassement seizoen 2015/2016

16 juni 2016 19:30

Misschien is het u het afgelopen seizoen ontgaan maar bij iedere wedstrijd van het 1e elftal wordt de 'man of de match' bepaald.

De man of the match wordt als volgt bepaald:
Per wedstrijd worden er 3 tot 4 formulieren uitgedeeld onder het Pernis publiek.
Deze drie tot vier personen geven ieder per speler een cijfer van 1 t/m 10.
De speler dient minimaal 20 minuten te hebben gespeeld.
De punten worden bij elkaar opgeteld en gedeeld door 3 of 4,de speler met de meeste punten is de Man of the Match.

Nu het seizoen 2015/2016 is beëindigd, is het tijd voor de bekendmaking van het eindklassement.
Het eindklassement is hier te bekijken

Het item 'Man of the match' is een vaste rubriek op de webstite die u kunt vinden onder het menu Selectie > V.V. Pernis 1 > Man of the match.