Zaalvoetbaldames bereiken finale landstitel.

7 mei 2016 10:00

Onze zaalvoetbaldames hebben de finale bereikt om de landstitel.
In een degelijk gespeelde wedstrijd wonnen zij ook hun 2e duel tegen Drachtster Boys met 3-1.

In de finale treffen zij nu in een best of three competitie de eeuwige rivaal en huidige landskampioen OS Lusitanos.

De eerste wedstrijd wordt vrijdag 13 mei gespeeld in Amsterdam en de 2e wedstrijd op vrijdag 20 mei in de Margriethal in Schiedam.
Mocht er na 2 wedstijden nog geen winnaar zijn zal er nog een 3e beslissingswedstrijd volgen.

In ieder geval van harte gefeliciteerd met het bereiken van de finale en alvast succes toegewenst!

Lees hier het wedstrijdverslag van smelnesport.nl