Spannende weken voor v.v. Pernis VR1 (zaal) en v.v. Pernis 1 (veld)

4 mei 2016 13:45

De komende weken vallen de beslissingen voor zowel VR 1 (zaal) alsmede voor v.v. Pernis 1 (veld)
De dames hebben zich een goede uitgangspositie verworven door afgelopen vrijdag met 2-3 te winnen bij Drachtster Boys.
A.s. vrijdag 6 mei om 21:15 uur is de return in Sporthal Margriet te Schiedam en hebben zij de 1e kans om bij winst de finale te bereiken om het landskampioenschap.

Het betreft een Best of Three competitie dus bij een nederlaag zal er dan een 3e beslissingswedstrijd nodig zijn.

De dames doen al jaren knap mee in de Top van Nederland en hebben er alles voor over om dit jaar deze felbegeerde Landstitel te pakken.

Komt dus allen a.s. vrijdag naar Schiedam om de dames aan te moedigen.

v.v. Pernis 1 doet na jaren van vechten tegen degradatie dit jaar ook nog steeds knap mee in de strijd om het 3e periode kampioenschap of de vervangende 1e periodekampioen van de 3e klasse D, welke door kampioen Nieuwenhoorn is behaald.

Indien ons 1e de resterende 2 wedstrijden weet te winnen zijn ze in ieder geval zeker van een van deze periode kampioenschappen en zou het seizoen nog verlengd worden.

Het 1e speelt zaterdag 7 mei thuis om 14:30 uur tegen Victoria 04 welke ploeg ook nog niet is uitgeschakeld voor het behalen van een periode kampioenschap.

Dus ook hier kan het 1e ons aller steun goed gebruiken , dus kom a.s. zaterdag om 14:30 in grote getale om het 1e elftal te steunen.