Programmaboekje Het Sportweekend 2016

21 april 2016 21:00

Beste ouder/verzorger/vrijwilliger,

De inschrijvingen voor deelnemers zijn gesloten en over twee weken starten wij met Het Sportweekend 2016.

Na een lange voorbereiding presenteren wij u daarom het definitieve programmaboekje van Het Sportweekend 2016.

U kunt het programmaboekje hier downloaden

Lees het boekje aandachtig door.
Mocht u onjuistheden zien of vragen/opmerkingen hebben, neem dan contact op met [email protected].

Natuurlijk is er voor een tweedaags evenement ook hulp nodig.
Wij vragen daarom zoveel mogelijk mensen zich in te schrijven als vrijwilliger.
Er is veel hulp nodig, denk aan: tenten opbouwen, activiteiten klaar zetten, team-begeleiders, nachtwakers, het eten verzorgen, spel-begeleiders, enzovoorts.
Bij het aanmelden als vrijwilliger vermeld dan goed op welke dag(delen) je zou willen helpen. Je kunt je aanmelden op www.hetsportweekend.nl
Daarnaast vragen we ook de ouders een kijkje te komen nemen tijdens het evenement.
Met elkaar hopen we er een gezellig evenement van te maken!

Met vriendelijke groet,

Organisatie Het Sportweekend 2016