Fysiotherapie Pernis tekent sponsorcontract

23 februari 2016 21:00

Jan Vermin en Mark Witteveen van Fysio- en fitnesspraktijk 'Living Fit' Pernis hebben vorige maand samen met de commerciƫle commissie een sponsorcontract ondertekend.

In de praktijk aan de Boonstraat in Pernis kunt u o.a. terecht voor:

Fysiotherapie, Kinderfysiotherapie, Manuele therapie, Bekkenfysiotherpie, Osteopathie, Acupunctuur, Shockwave therapie, Medical taping, Diëtheek en (Medische-) Fitness.

Meer informatie kunt u vinden op: http://www.living-fit.nl/

Voor leden van v.v. Pernis heeft Fitness Pernis momenteel een aantrekkelijke aanbieding namelijk: De eerste maand gratis sporten en u betaalt bij aanmelding geen inschrijfgeld.

Loop gerust eens binnen voor informatie.

Namens de vereniging en het bestuur danken wij Fysiotherapie Pernis van harte voor het vertrouwen en de samenwerking.