Rinus Kievit overleden

19 februari 2016 7:30

Hoewel Rinus zeer ernstig ziek was, is hij toch vrij plotseling overleden op donderdag 18 februari jl.
Dinsdag 9 februari heeft hij nog zijn 50-jarig huwelijksjubileum mogen vieren.
Dinsdag 23 februari zou Rinus 73 jaar zijn geworden.

Rinus was iemand die hield van gezelligheid. Een lolletje trappen! Altijd op jacht naar dat moment dat voor het nodige plezier zorgde. Voordat Rinus zich ging storten op de werkzaamheden op het veld en daarbuiten was hij vroeger, wanneer zijn werk dat toeliet, ook langs de lijn te vinden.  Als trouwe supporter van zijn zoons, Arno, Bert en Martin. De jongens konden altijd rekenen op zijn support!

Rinus heeft, terwijl hij van zijn welverdiende VUT mocht genieten, jarenlang de werkploeg op de Madroel versterkt. In weer en wind krijtte hij lijnen, maaide velden, maakte kleedkamers schoon en verrichtte timmerwerk.

Na de fusie heeft hij nog enkele keren de velden op de Loswal gekrijt, waarna hij vrijwilligerswerk op het Rehobothplein is gaan doen.

De dienst van Woord en gebed zal worden gehouden op woensdag 24 februari om 13.00 uur in het kerkgebouw van de Hervormde gemeente Pernis, Ring 1 te Pernis.
Voorafgaand aan de dienst is er van 12.15 tot 12.45 gelegenheid om afscheid van Rinus te nemen.

Na de dienst zal de bijzetting in het familiegraf omstreeks 14.00 plaatsvinden op de Algemene begraafplaats aan de Ring 548 te Pernis.

Na afloop bent u welkom in gebouw Rehoboth, Ozingastraat 73 te Pernis.

Wij wensen zijn vrouw Lenie en de verdere familie veel sterkte dit grote verlies te kunnen dragen.

Klik hier om de rouwkaart te bekijken