Bericht van de TC vv Pernis m.b.t. komend seizoen

29 januari 2016 20:15

We zijn zeer tevreden dat we voor het komende seizoen met dezelfde staf doorgaan als waarmee we dit voor het grootste gedeelte al jaren doen en hierdoor  mede zorgen voor een o.i. goed en tevens inmiddels zeer herkenbaar gezicht binnen onze vereniging.

Als 1e hebben we in goed overleg met hoofdtrainer Silvino Soares de optie gelicht om ook het komend seizoen als hoofdtrainer te fungeren bij de vv Pernis en zal ook Servulo Oliveira  aanblijven als assistent bij het 1e elftal.

Bij het 2e elftal zal Bob de Boer het komende seizoen als trainer verantwoordelijk zijn en zal Leonard ’t Hart hem gaan assisteren en tevens zal Leonard ook zelf gaan spelen in het 2e om mede hierdoor  ook wat meer  routine toe te kunnen voegen aan  dit elftal .

Daarnaast zal Serge de Lobel als TC Jeugd bovenbouw nog nauwer betrokken zijn bij de selectie t.b.v. de doorstroom mogelijkheden van onze jeugdige talenten en zal hij ook het onder – 23 team,  in gezamenlijk overleg met de trainers van 1e / 2e en de betrokken jeugdteams, blijven aansturen.

De dit jaar als keeperstrainer aan de selectie toegevoegde Dennis van Bokkum zal ook volgend seizoen deze keeperstrainingen voor zijn rekening blijven nemen

Alle overige stafleden zullen gelukkig ook gewoon aanblijven.

Even voor de volledigheid hieronder alle overige betrokkenen:

Cees den Ouden: Verzorger

Alex de Graaf: Verzorger

Floor Lodder : leider 1e elftal

Theo Wilhelm: assistent 1e elftal

Jelle Kort:grensrechter 1e elftal

Bjorn Berg : grensrechter 2E elftal

Wij wensen iedereen een goed en sportief vervolg van dit seizoen en ook een sportief en succesvol seizoen 2016-2017.

TC vv Pernis

p.s. i.v.m. het aangepaste werkrooster van Bjorn onze grensrechter van het 2e zijn we nog wel op zoek naar een enthousiaste vrijwilliger die 1x per 2 weken voor hem in wil vallen als grensrechter van het 2e op de dagen dat Bjorn verhinderd is.