Informatiebrief Sportweekend 2016

17 januari 2016 19:00

Wat gaat de tijd toch snel, alweer 2016. En dat betekent dat wij, als organisatie van het Sportweekend 2.0, weer druk bezig zijn met de voorbereidingen voor het Sportweekend 2.0 van dit jaar!

Lieve jongens en meisjes, ouders/verzorgers van VV Pernis,

Wat gaat de tijd toch snel, alweer 2016.

Vorig jaar zijn wij gestart met het Sportweekend 2.0. Hiervoor was dit het Familiefestival, dat bestond uit één dag.
Omdat wij het vroegere Sportweekend graag terug wilden brengen met de daar bijhorende, bekende activiteiten en het slapen op het voetbalveld, maar wel georganiseerd door een compleet nieuwe organisatie, werd het Sportweekend geüpgraded tot het Sportweekend 2.0.
En met succes!!!

Wij hebben vorig jaar tijdens het Sportweekend 2.0 zelf veel plezier gemaakt, maar ook terug gezien bij de kinderen.
Het slapen op de voetbalvereniging, voor het eerst op vv Pernis, was ook een succes!
Het was erg leuk en gelukkig hebben we droog weer gehad.
Omdat wij hier erg enthousiast waren, staat het slapen op VV Pernis ook weer op de planning tijdens het Sportweekend 2.0.

Om deel te kunnen nemen aan het Sportweekend 2.0, moet je je inschrijven. Zo weten wij op hoeveel kinderen wij kunnen rekenen.

Daarvoor is de volgende informatie van belang:

• Het Sportweekend 2.0 vindt plaats op donderdag 5 mei en vrijdag 6 mei. Houd er rekening mee dat het op donderdag 5 mei zowel Bevrijdingsdag, als Hemelvaartsdag is. Daarnaast is het ook meivakantie.
  • De inschrijvingen voor deelname aan het Sportweekend 2.0 sluiten op zaterdag 2 april! Inschrijven kan op de website: www.hetsportweekend.nl

Vorig jaar waren wij ontzettend blij met de hoeveelheid vrijwilligers die hebben geholpen bij het Sportweekend 2.0.
Uiteraard zijn wij ook voor aankomend Sportweekend 2.0 weer op zoek naar vrijwilligers om het ook dit jaar wederom tot een succes te maken.
De inschrijvingen voor de vrijwilligers sluiten ook op zaterdag 2 april.
Inschrijven kan op de website: www.hetsportweekend.nl

Als organisatie zijn wij ook dit jaar weer erg enthousiast om het Sportweekend 2.0 aan jullie aan te bieden en we hopen dat jullie ook dit jaar weer heel erg enthousiast zijn!

Organisatie Sportweekend 2.0