Ingezonden: Vlaamse fictiereeks zoekt figuranten in Rotterdam

6 december 2015 10:45

Beste,
Wij zoeken voor de opnames van de Vlaamse fictiereeks Cordon, die tijdelijk door zullen gaan in Rotterdam, nog enkele figuranten als militairen.
Jullie leden hebben hier mogelijk interesse voor.
Zou je aub onderstaand bericht willen verspreiden onder jullie (meerderjarige) leden en trainers?
Alvast bedankt!

Hallo,
Het productiehuis Eyeworks zoekt nog enkele enthousiaste mannen die tijdens de opnames van de Vlaamse fictiereeks Cordon willen figureren als militair.

Deze opnames zullen doorgaan op donderdag 10 december in de oude gevangenis van Rotterdam. Voorlopig staan deze scènes gepland tussen 12u en 18u. Wij voorzien een vergoeding van 40 euro en wij zorgen zelf voor de outfits.

Interesse? Stuur dan zeker een mailtje naar [email protected] met de vermelding van je contactgegevens en graag ook een recente foto.
Wij kijken er alvast naar uit om je op de set te verwelkomen!

Tot binnenkort!

Met vriendelijke groeten,