Oproep bestuur: Contributieachterstand

6 september 2015 15:45

Aan alle spelende, rustende leden, donateurs.

We zijn met zijn allen weer begonnen aan een nieuw seizoen waarvoor veel vrijwilligers tijdens de zomerstop opnieuw hun uiterste best gedaan hebben om te zorgen dat we met zijn allen weer met veel plezier gebruik kunnen gaan maken van ons complex.

Dit lijkt altijd zeer vanzelfsprekend dat het gebeurt maar we weten met zijn allen dat dit alleen maar kan door de tomeloze inzet en bereidheid van deze (te kleine groep) vrijwilligers.

Omdat ook de wekelijkse uitgaven weer betaald dienen te worden vragen wij een ieder hierbij vriendelijk doch dringend om na te gaan of u de contributie voor het nieuwe seizoen betaald heeft zodat Uw vv Pernis ook in staat is al haar verplichtingen na te kunnen komen.

Dit betreft natuurlijk niet de leden welke een betalingsregeling per maand/ kwartaal of halfjaar hebben, indien zij de 1e betaling hiervan verricht hebben.

Tijdige betaling van onze contributie hoort vanzelfsprekend ook bij een goed lidmaatschap.

Wij rekenen op uw medewerking.

Bestuur vv Pernis

disqus comments