Verslag H.B.S.S. 1 – v.v. Pernis 1 + Foto's

5 september 2015 21:00

Schiedam 05 augustus 2015-09-05

Vandaag de eerste wedstrijd voor het nieuwe seizoen in een nieuwe klasse in een herfstachtig Schiedam. Een wedstrijd waarbij vandaag de nieuwe begeleiding bestaande uit Silvinio, Servulo, Floor, Theo, Cees en Jelle een start maken van wat hopelijk mag leiden naar een succesvol seizoen na de degradatie van afgelopen jaargang.

De eerste helft was enigszins wennen aan elkaar en  op momenten nerveus, wel ontstonden er kansen voor de Pernissers,  al kwamen we goed weg bij een doelpunt van H.B.S.S. die wegens aanvallen van de keeper Niels door de opvallend aanwezige scheidsrechter Brouwer afgekeurd werd.

Derhalve 0-0 bij rust.

In de tweede helft een iets gewijzigd team door de vervanging van Arne en Adilson  door Mark en Marvin. Dit resulteerde in een overwicht voor Pernis en in de 60e minuut werd Jordi gevloerd binnen de 16, duidelijk een penalty. Deze werd onberispelijk ingeschoten door Michel (Tavares), 0-1 voor Pernis.

Na een aantal kansen en goede aanvallen ontstond er een goede combinatie over rechts gevolgd door een goede voorzet van Vani en onberispelijk in gekopt door Michel (van ’t Zant), 0-2.

De wedstrijd werd redelijk gecontroleerd uitgespeeld en de eerste 3 punten zijn binnen. Een goede start en hopelijk de opmaat voor meer.

Opstelling Pernis:

Niels Ketting; Adilson de Barros (Marvin Erwich); Izak Lavooij; Heidemer Monteiro Semedo; Vani Mendes; Niels Vedder; Arne Verschoor (Mark Reijnierse); Jordy Wemelsfelder; Michel Tavares; Stefano Tavares (Andre Almeida); Michel van ‘t Zant

Bekijk hier het fotoalbum.

disqus