Lid worden van vv Pernis?

4 september 2015 20:15

Durf jij de uitdaging aan te gaan?

Gezocht: aanstormend voetbaltalent.
Vereist: balvaardigheid, teamspirit en een goed karakter.
Wie zijn wij: Ben je een voetballiefhebber en heb je zin om in teamverband je talenten te ontwikkelen? Dan ben je bij voetbalvereniging Pernis aan het juiste adres.
Wij doen ons uiterste best om een goed voetbalklimaat te creëren voor u of voor uw kind.
Sfeer, presteren en ontwikkelen gaat hand in hand en wordt gestuurd door betrokken trainers en begeleiders.

Heeft u zin om kennis te maken met onze vereniging?
Dan heten wij u meer dan welkom ons complex.
Wilt u zich inschrijven, kom dan gerust langs op woensdagavond.
Tussen 19:30 en 20:30 uur kunt u vragen naar Sjaak Olierook om u wegwijs te maken en inschrijving met u door te nemen.

Naast deze algemene oproep, willen we specifiek de A-jeugd onder de aandacht brengen.
In deze leeftijdscategorie (16-18 jaar) missen we nog enkele talenten om met een goed gevoel twee teams in te kunnen schrijven.

Durf jij de uitdaging aan te gaan?
Hopelijk tot snel.

Het bestuur van voetbalvereniging Pernis