Reactie vanuit het bestuur op de AD publicatie

31 juli 2015 19:15

Recentelijk is er een artikel in het AD geplaatst welke qua inhoud voor beroering heeft gezorgd onder onze leden.
Als vanzelfsprekend betreuren wij het ten zeerste dat leden zich gekwetst hebben gevoeld door dit verhaal.

Tevens wil het bestuur benadrukken dat het vooraf niet is geïnformeerd door partijen en geenszins op de hoogte was van de inhoud van het bewuste relaas.

Naast het feit dat wij afstand nemen van het artikel, hopen wij bovenal op een aangename vereniging waar iedere Pernisser zich thuis voelt.

Het bestuur van voetbalvereniging Pernis