1 augustus vrijwilligersdag

19 juli 2015 15:00

In een enthousiaste bui hebben de leden van VVP3 en 4 een dag gepland om de handen uit de mouwen te steken.
Zaterdag 1 augustus zal een klein leger van vrijwilligers op het complex te vinden zijn, om te zorgen dat we met een frisse uitstraling het nieuwe seizoen in kunnen gaan.

De nodige spelersvrouwen en aanverwanten zijn opgetrommeld om de kantine grondig schoon te maken.
Maar ook buiten de kantine zit men niet stil.
Zo krijgen beide tribunes en kleedkamers een bezoek van de bewuste schoonmaakploeg en zal de hoge drukspuit daar waar nodig worden ingezet.

Tot slot zal er door de manschappen enkele sloopwerkzaamheden worden verricht.
Twee delen van de muur (de hoek bij betaalhok en bij betreden complex) zullen worden afgebroken.
Beseffend dat dit niet door iedereen wordt toegejuicht, maakt het dat dit een lastige maar een weloverwogen keuze is geweest.
Mocht een en ander leiden tot behoefte aan contact, dan staat mijn deur spreekwoordelijk altijd open.

Alles bij elkaar hopen we dat 1 augustus een mooi begin van een traditie wordt…uit alle geledingen worden de handen in één geslagen om te werken aan een vernieuwde toekomst.
Zo heeft de commerciele commissie ook nog ideeen over het opfleuren van onze entree en wie weet welke nieuwe ideeen er nog meer leven.
Dat is de basis van verenigen…mensen benaderen en vragen om met elkaar iets moois op te kunnen bouwen.
Mocht u aan willen sluiten of mee willen denken?
Laat gerust iets van u horen.

Met vriendelijke groet,

Jaco Hoekman