Is voetballen jouw “ding”? as zaterdag op Sportpark "de Madroel"

17 juni 2015 19:45

Dan is v.v. Pernis datgene wat je zoekt!

Algemeen

Op dit moment heeft v.v. Pernis een kleine 600 leden. Dit ledenaantal is globaal onder te verdelen in een kleine 200 niet-spelende leden, ruim 200 seniorleden en 200 jeugdleden. Deze laatste groep is op te delen in een kleine 100 junioren (18- tot 13-jarigen) en een goede 100 pupillen (12- tot 5-jarigen). De laatste jaren is de dames-/meidenafdeling groeiende, met eigen teams maar ook meevoetballend bij jongensteams.

Activiteiten

Voetballen doen we in wedstrijdverband in de door de KNVB georganiseerde competities en bekertoernooien. Buiten deze wedstrijden trainen we twee keer per week (met uitzondering van de allerjongsten) en doen we mee aan toernooidagen.

Daarnaast hebben we een aantal nevenactiviteiten voor onze leden (soms vragen we daar een kleine eigen bijdrage voor):

-       (jeugd)sportdagen/sportweekend

-       Midwinterbingo

-       Sinterklaasfeest

-       Dagreisje (naar een pretpark)

-       Meedoen met de Grote Clubactie

-       Ouder/kind-activiteiten

Vrijwilligers

Niet onbelangrijk is het aantal vrijwilligers, op dit moment ongeveer 200. Dit zijn niet allemaal leden; een groot deel bestaat uit vaders, moeders, grootouders, partners e.d. van spelende (jeugd)leden. Zij doen in uiteenlopende mate allerlei verschillende werkzaamheden en zijn werkzaam zowel in de begeleiding van kinderen, als in de kantine, als in de verzorging van het complex, etc.

Door hun werk kunnen we veel zaken doorgang laten vinden en kan dat ook op een zo goedkoop mogelijke manier.

SAMEN MET EN VOOR ELKAAR!

Contributiebedragen seizoen 2015-2016:

F-pupillen

€ 77

E-pupillen

€ 84

D-pupillen

€ 90

C-junioren

€ 97

B-junioren

€ 104

A-junioren

€ 124

€ 174

En natuurlijk bestaat de mogelijkheid om eerst een paar keer gratis mee te komen trainen.