Vind jij dat deze website ook beter kan ??

19 mei 2015 21:30

Dan hebben we goed nieuws voor jou

Dat vinden wij als bestuur en website-beheerders namelijk ook en daarom zijn we op zoek naar jou.

Na afloop van dit seizoen gaat de website op de schop en jij kan helpen om de nieuwe website naar een hoger niveau te tillen.

Wat zoeken wij ?
Wij zoeken mensen die het leuk vinden om mee te denken en mee te werken om onze website een mooi visiteplaatje te laten zijn van onze vereniging.

Moet je daar niet veel technische kennis voor hebben ?
Nee, dat is niet nodig die kennis hebben we al in huis.

Wat verwachten we dan van je ?
Dat je meedenkt en meehelpt om invulling te geven aan de website.
Het leukste is om als team een web-redactie te vormen die samen tot een mooi resultaat weet te komen.

En nu ?
Stuur een mailtje naar [email protected]. Of spreek mij of een van de overige bestuursleden aan, ook als je meer info wilt of vragen hebt.

Leo Meijboom
bestuurslid vrijwilligerszaken vv Pernis