Belangrijk nieuws voor alle jeugdleden en trainers/ leiders van de jeugd

28 mei 2015 10:30

Hierbij het verzoek aan jullie allen om alle kleding en materialen welke jullie in bruikleen hebben van de vereniging* z.s.m., doch uiterlijk 1 juni, in te leveren bij de kledingcommissie. Zij zullen hiervoor de komende weken op maandag en woensdagavond tussen 18.30 uur en 20.00 uur aanwezig zijn op de vereniging. ( m.u.v. 2e pinksterdag)

*D.w.z. de teamtas met tenues, presentatiepakken ( D-E-F), presentatie jacks (A-B-C), tassen en trainingspakken en coachjassen.

Dit alles is noodzakelijk om er zeker van te kunnen zijn dat een ieder compleet gekleed kan starten in het nieuwe seizoen.

Wij gaan er wel vanuit dat deze kleding en tassen schoon ingeleverd worden.

Alvast bedankt,

De kleding en materiaalcommissie.