DA1 veld Carwash

19 april 2015 16:30

Het is alweer even geleden maar op zaterdag 28 maart organiseerden de dames een carwash. Ook al hadden de dames het weer goed tegen, niets weerhield ze om met de emmers en sponzen aan de slag te gaan. Maar dan moeten er wel mensen met auto's komen... Boven verwachting kwamen er wel heel veel auto's!

Ook werden fietsen meegenomen in de geoliede machine die de dames samen vormden. Aan het einde van de dag is er in totaal € 610,- verdiend!! Hiermee wordt de Ladiesday (23mei) ondersteund en kan er een begin gemaakt worden  met de aanschaf van nieuwe trainingspakken. Dank aan alle leden/supporters en bezoekende clubs voor het
Top prestatie dames!!
Speciale dank gaat uit naar het bestuur voor het gebruik maken van het terrein en het water. Maar ook CS Hensen die alle schoonmaakmiddelen sponsorde voor de actie wordt hartelijk bedankt!