NOG 2 DAGEN!!! SCHRIJF SNEL IN!!! Het sportweekend is terug! In een nieuw jasje!

28 april 2015 12:00

Lieve jongens en meisjes, ouders/verzorgers van VV Pernis,
Het is weer bijna zover! Ook dit jaar organiseren wij weer iets voor de jeugd. Afgelopen jaren stond dit bekend als het Familiefestival, maar vanwege nieuwe activiteiten hebben wij de naam veranderd naar Sportweekend 2.0. Het Sportweekend is voor D t/m (mini) F.

Dit jaar zal het Sportweekend 2.0 op donderdag 14 en vrijdag 15 mei plaatsvinden. Ter informatie: donderdag 14 mei is het Hemelvaartsdag.

Wil je deelnemen? Schrijf je dan nu in via www.hetsportweekend.nl

Zoals jullie hierboven hebben kunnen lezen, is het Sportweekend 2.0 een nieuw concept dat verdeeld is over twee dagen. Velen van jullie kennen misschien het Sportweekend bij Excelsior Pernis nog wel. Tijdens het Sportweekend werden er op de eerste dag allerlei (voetbal) spelletjes gedaan en bleven de kinderen die nacht slapen op het voetbalveld. De dag daarna stond veelal in het teken van de voetbal onderdelen en werd de dag afgesloten met het nemen van een penalty’s. Hiermee was dan ook het Sportweekend afgelopen.

Een aantal van onze organisatie van het Sportweekend 2.0 hebben zelf het Sportweekend ook nog meegemaakt. Omdat het Sportweekend altijd heel gezellig was, willen wij als organisatie dit weer proberen terug te brengen bij v.v. Pernis.

Als organisatie van het Sportweekend 2.0 zijn wij druk in de weer geweest om een vernieuwd programma op te zetten. Daarom hebben wij er voor gekozen om het ‘blijven slapen’ op het voetbalveld terug te brengen. Naast het slapen hebben wij ook andere nieuwe activiteiten verzonnen, die binnenkort terug te vinden zijn op de site van het Sportweekend 2.0 en v.v. Pernis.

Om deel te kunnen nemen aan het Sportweekend 2.0, moet je je inschrijven. Zo weten wij op hoeveel kinderen wij kunnen rekenen. Daarnaast hebben wij uiteraard ook vrijwilligers nodig om het Sportweekend 2.0 te kunnen waarmaken. Jullie als deelnemers en de vrijwilligers kunnen zich nu inschrijven voor het Sportweekend 2.0. Wacht niet te lang want eind april sluit de mogelijkheid om in te schrijven.

Als organisatie zijn wij ook dit jaar weer erg enthousiast om het nieuwe en leuke Sportweekend 2.0 aan jullie aan te bieden en wij hopen dat wij jullie ook dit jaar weer enthousiast maken!

Organisatie van het Sportweekend 2.0