Pupil van de week en afscheid Theo Wilhelm + FotoAlbum

1 april 2015 18:00

Zaterdag 28 maart was een bijzondere voetbaldag op Sportpark Pernis. Niet alleen werd er afscheid genomen van Theo Wilhelm die jaren als grensrechter actief is geweest bij het eerste, ook was zijn kleinzoon Julien pupil van de week.

En dit alles rondom de wedstrijd vv Pernis 1 - Oude Maas 1.

Theo, dus jarenlang vlaggenist bij Pernis, en kleinzoon Julien lid van Oude Maas !

Beiden genoten van de activiteiten rondom de wedstrijd. Voor Julien was het helemaal genieten tussen de grote - stoere - mannen.  Op alle foto's zie je de lach van oor tot oor.

Na afloop ontving Julien een wedstrijdbal uit handen van de aanvoerder van vv Pernis, met een handtekening van opa Theo,  en één van de aanvoerder van Oude Maas, zijn trainer !

Ondanks dat was Julien deze middag toch voor vv Pernis :-))

Al met al was het een hele geslaagde voetbalmiddag, en spreken we hiermede nogmaals dank uit aan Theo voor zijn werkzaamheden als vlaggenist, assistent-scheidsrechter, grensrechter.

De foto's zijn te bewonderen in het fotoalbum