Jeugdtoernooien

30 maart 2015 18:45

Beste ouders / verzorgers, leiders, trainers van de jeugdspelers en natuurlijk: beste jeugdspelers zelf:

Ieder jaar organiseert onze toernooicommissie uittoernooien voor jullie. Verenigingen leggen contact met elkaar en spreken zo allerlei data af, geven en nemen om het voor iedereen zo leuk mogelijk te maken. Daar gaat heel wat vrijwilligerstijd in zitten.

Regelmatig merken we dat er mensen voor een toernooi afzeggen. Een leuk weekend weg, andere redenen maar de toernooicommissie ziet al haar maandenlange voorbereiding dan in rook opgaan.

Daarom: zeg voor een toernooi pas af als het echt niet anders kan.

Dank nogmaals aan de toernooicommissie en aan de (*ouders van de) spelers voor het meedoen!

Klik op de afbeelding voor het overzicht van de toernooien.